usmile-ismile

Alla inlägg under december 2010

Av Olivia Svensson - 31 december 2010 16:00

nytt år om 8 timmar :D:D:D:D


2011 kommer att äga ;D <3

Av Olivia Svensson - 31 december 2010 15:45


hittade låten nyss på youtube !

elr jag har hört början nån gång men idag så lyssnade jag på hela !

OCH JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄR I LÅTEN :D <3

den är sjukt bra ;o <3

<33333333333333333333333333333333333333333333333
333333333

'

Av Olivia Svensson - 31 december 2010 12:57

vaknade halv 11 idag att det var frukost, men jag pallade inte gå upp & så var jag inte hungrig heller, så jag låg och spelade på min mobil ist (a'

men idag så ska jag inte göra nått typ !

bara var hemma antar jag :)

ska till mamma vid 4 & vid 5 kommer JENNY :D

grymt kul ;))<3

men ska nog hoppa in i duschen och sen städa mitt rum -.-'


det rä tråkit att blogga !

jag har inget att skriva och så ser min blogg förjävlig ut ;)

och bloggplatsen är dåligt !

ska kanske ta bort den eftersom jag inte har nått att skriva om :D


Av Olivia Svensson - 29 december 2010 23:18

jags ka nog göra om bloggen nu tror jag ?!

jag har ändå inget annat för mig, och så är det roligt också ;)

men jag ska fixa en ny header !

det är ett måste !!!!!!!!

den jag har nu är så ful och jag ska inte ha svart & vitt heller, för det är sååååå tråkigt !

(y

Av Olivia Svensson - 29 december 2010 20:00

hej, sry om jag inte har bloggat idag, jag skulle klippa mej halv 12 och sov till 20 över 10 när bussen går 10 i 11 !

olivia hade inte LIIIIIIIIte bråttom ;D

men när jag kommer dit så skulle jag visst klippa mej klockan 12 xD

jag mötte mahira på stan så vi gick och satte oss på lilla hem och snackade

sen så hängde hon med mej till frisan, för hon hade inget att göra. sen när jag var klar så gick vi och satte oss på lilla hem igen och snackade,

jag skulle träffa salem oh snacka med honom, men mahira var med. Men vi snackade aldrig om det vi skulle snacka om xD

elr jo lite :)

så vi satt på lilla hem i 2 timmar ;D

sen så gick vi runt lite och så :)

sen så gick vi och satte oss där igen xD

och sen så kommer alem, ernes och arvin :)

haha, det var sjukt kul :D

men jags ak inte säga vad vi gjorde :)

men sen så tog det ett tag att säga hejdå :D

det kanske tog 15 minuter elr nått ;p

men nu ska jag och min syrra kolla på bonde söker fru och tjocka oss med chips & choklad :D


  



Av Olivia Svensson - 28 december 2010 14:16

Justin Bieber har gjort en ny låt med Chris Brown !


den kommer ut på nyår :D:D:D:D:D:D:D

JAG LÄNGTAR :D


men jag undrar hur justin hinner med alla hans nya låtar ;o

det var inte länge sen han gjorde pray

och sen så gjorde han ride

och nu den här ;o

aja, det är ju bra det ^^

:D

Av Olivia Svensson - 28 december 2010 12:12

hej :D


vaknade för kanske en timme sen ?!

och jag kunde inte somna inatt ;o

jga bara låg coh tänkte och tänkte och TÄNKTE !

ja, ni fattar :D

och ajg ahde stängt av datorn, så jag pallade inte sätta på den, eftersom den är ganska seg ;D

men idag så ska jag nog inte göra nått speciellt, bara tråkka som alla andra dagar det här lovet -.-'

USCH vad jag hatar det !!!!!

men imorn så ska jag va med julia :D <3

jag har värkligen saknat henne sjukt mke :D <33333

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards