usmile-ismile

Alla inlägg under januari 2011

Av Olivia Svensson - 16 januari 2011 16:22

ikväll är det säsongstart på ponnyakuten !

det har andra säsongen nu. Förra året kollade jag på det varje vecka !

för jag är ju själv väldigt hästintresserad och när jag kollar på programet får jag ideér om hur jag själv ska göra.

men det är på SVTB ikväll klockan 19.00 !


  

här är deltagarna som ska vara med den här säsongen :D

;p

Av Olivia Svensson - 16 januari 2011 10:57

hej, jag bloggade inte igår, eftersom jag inte hade nått att skriva om ;)

min kusin har varit här hela helgen, och ska vara här idag med ;p

men vi har inget att göra !

och jag har inget att skriva om !

ska kanske göra en header idag ?!

jag hann inte förra veckan, men jag lovar inte att jag ska göra den idag eftersom min kusin är här ;)



13 IMORN :D:D:D <33333333333333333333333333333333

Av Olivia Svensson - 14 januari 2011 21:59

Fyller om 3 dagar :D <3

Av Olivia Svensson - 14 januari 2011 21:48

jag har inte hunnit att blogga nått för jag var med sabina och alem igår ( börjar det bli en vana elr nått elr ?) nejmen :d

så sabina drog vid 8 ifrån mej och då skulle jag duscha & städa rummet.

efter det så hjälpte jag hanna att leta musik till en grejj ;p

och idag har jag varit med sabina :D

vi hade lika kul som vanligt ;)

men nu sitter jag i soffan brevid kusinvitamin ;p

elr hon sitter vid sin dator oh jag sitter med min ;)

känner mej lite osocial mot henne för jag sitter med syrrans hörlurar och lyssnar på musik (A)


men jag snackade med en kille ifrån min gamla klass ! Han betyde väldigt mke för mej för vi snackade och hade roligt oftast ! Han har börjat skriva till mej på msn och jag hade aldrig inset att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör ! <3

och nyss undrade han ifall jag ville ses nån dag :D

shiiiit, och det vill jag :D

för jag trode faktist att han hade glömt mej (a)

och vi har inte snackat sen i sommras, och båda tyckte att det var sjukt ! <3

aja, jag saknar dej (L)

Av Olivia Svensson - 12 januari 2011 06:57

hej :D

jag hann inte blogga igår för min bror fyllde och då åkte vi och käkade vid 5 när jag kom hem ifrån skolan. Och sen så åkte vi till östenssons och skulle köpa hårfärg till Emma. Men sen så vart det till mej med :d

så vi färgade håret igår. Så nu är hon också brunett och jag är MÖRK MÖRK brun :d

igår trode jag att det var svart ;o

men som tur var det inte det :)

igår efter skolan så skulle jag gå med alem in till stan, för at han bor i stan och jag åker buss ifrån stan. Så då gick vi. Salem, Kevin och Alex gick typ kankse 100 meter framför oss och sen så gick Salem till oss ist :D

så jag kollade på när dom lekete i snön :D

hahah , det var ganska roligt. sen så skulle Alex och kevin ta en annan väg och jag, alem & salem gick in till t stan :d

sen tog jag bussen hem och då skulle vi åka in till stan och äta -.-'


men jag ska börja fixa lite. för jag måste gå ut till bussen om en kvart ! :)


juste igår så gifte jag mej :D:D:D:D:D:D:D:D

med Felicia i min parallelklass :D

hahah, vi går hand i hand på stranden xD

fast vi gick hand i hand bland skåperna vid klassrummen gul,lila och röd och biblioteket xD


  

Av Olivia Svensson - 10 januari 2011 21:22

hej, ja har inte bloggat idag eftersom jag inte har hunnit. Jag slutade sent idag och efter skolan så skulle jag köpa nått på gina för jag fick presentkort där ;p

så jag köpte 3 linnen, 1 turkost, 1 ljusrosa och 1 mörkblått :)

Lollo hängde med och så gick vi in till stan med alem, salem & rasmus ;d

hahah, det är alltid roligt att gå med dom ;D

sen så drog rasmus & sen så drog salme för han skulle på träning :(

men alem var med mej och Lollo ett tag på stan elr ja så länge hon och jag var där och det kanske var 20 minuter :d

och Lollo skulle köpa macka och chokladboll och ta med sej och medans hon gjorde det så gick jag och alem in på gina och kollade på linnen t mej :D

hahah jag har nog aldrig sett en killer där inne i min ålder och hjälpa en tjej att leta kläder xD

hahah, men sen så kom Lollo :D

sen så tog jag bussen hem t mej och har inte gjort nått, elr jo jag har duschat och haft anstiksmask :D


den här dagen har varit sjukt kul i skolan :D

på bilden så sitetr ajg emd tor i min klass och rasmus sitter framför mej. och jag kunde inte sluta snacka ! Jag snackade hela tiden om en massa onödigt xD

typ som vad tor fick i julklapp men han ville bara veta vad jag fick i julklapp så jag fick aldrig veta vad han fick :(

och alla i min klass vill spela på min mobil :)

och felicia tog min mobil när vi hade slutat och vi sprang runt blandskåpen/cafeterian och runt kb salen xD

men sen fick jag den :D

men nu ska jag kolla bdb och facebook och sen lägga mej och snacka med Hanna ;d

hon har föresten färgat håret :d

så nu är hon brunett :D:D:D:D:D

som jag :D

Av Olivia Svensson - 9 januari 2011 21:19

jag ska kanske ta bort bloggen ?!

jag har inget att skriva , och så är det sjukt tråkigt också -.-'

men vi får se :D

Av Olivia Svensson - 9 januari 2011 19:32

sorry att jag inte har bloggat men jag har varit med Sabina hela helgen :D

hon sov hos mej inatt igen ;p

och vi hade lika kul den här gången xD

men igår så mötte vi Alem & Salem vid isstadion :D

så vi var med dom,

sen så drog jag,sabina & alem hem till mej coh typ gjorde inget, sen så skjusade vi hem alem :D

och vi hade sjukt kul i bilen :D

Sen så drog jag,sabina och pappa till godishuset, hihi, vi köpte lite mke godis xD

och PILLER enligt mej och Sabina :D <3

hahah, så vi satt och käkade sånna och snackade med alem i telefon lite,

sen idag så vaknade vi runt 11 för vi skulle möta alem & salem klockan 12 på isstadion.

men salem pallade inte dra ditt :(

så vi var där med alem.

sen så var vi där ett tag

sen så kom pappa och hämtade oss för vi pallade inte gå hem till mej xD

så vi kollade klart på skräckfilmen och lite av zorro :D

sen så var vi typ på mitt rum och så,

sen vi 5 så drog alem hem :(

så jag och sabina har spelat wii och suttit vid datorn & käkat :D

sen vid 7 så följde jag och chaplin henne hem, eftersom chappe behöde gå ut och så ville jag med :D

och nu sitter jag här :D

men jag ska hoppa in i duschen nu ;)


Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards