usmile-ismile

Alla inlägg under mars 2011

Av Olivia Svensson - 29 mars 2011 20:59

Jag har inget internet somsakt -.-'Jätte jobbigt tycker jag Så det är därför jag inte har bloggat så mycket den här veckan. Eller ja, det här är ju mitt andra inlägg sen i torsdags :(Aja, jag överlever :DMen jag kommer inte orka blogga så mycket på mobilen. Men jag kanske gör det imorn på rasten om jag hinner :)Jag och jossan brukar få leta efter en hel kortlek halva rasten och sen spelar vi resten av rasten xdMen iaf, nu vet ni att jag fortfarande lever

Av Olivia Svensson - 27 mars 2011 12:55

Ligger just nu i sängen och kollar på disaster date, jag tror att det stavas så iaf xdBloggar ifrån mobilen. För vi har inget internet hos mamma, jag gade ju inte det förra veckan heller xdSjukt jobbigt är detIgår var vi hos mammas & jerrys kompisar. Vi var väll dãr till typ 11 för att då var enya tvungen att åoa hem och sova -.-'Men jag vaknade runt 11 idag och gick ner och hämtade frukost och.åt o sängen samtidigt som jag kollade på tv :DMen jag kommer nog blogga lite senare ;p

Av Olivia Svensson - 24 mars 2011 20:38

idag fyller justins mamma år :D

så här skrev han på twitter :

-@justinbieber: Happy Birthday Momma.

thanks u for always being there for me. I love u and today is your day @studimama.

är han inte fööör söt (a) <3


 

Av Olivia Svensson - 24 mars 2011 20:22

har precis varit ute med pappa, isac, hanna och emma och spelat fotboll :)

sen så åkte vi hem och jag duschade och så. Och nu sitter jag här :P

men ajg vet inte vad jag ska göra, elr jo när jag är klar med det här inläget ska jag kolla på justin bieber   


alla tror att jag har börjat gilla justin bieber bara för att jag såg på never say never igår. Men NEJ ! jag har gillat justin bieber i nästan 1 år nu, det var vid den här tiden på året jag hörde baby för allra första gången. Men det har gått i periodvis, för ibland gillar jag honom minder och ibland då skulle jag kunna göra vad som helst för honom ! och nu är jag MEGA beroende av honom ;o <3


Av Olivia Svensson - 24 mars 2011 16:15

kom hem ifrån skolan för kanske 40 minuetr sen ? :)

var kvar lite efter och typ la ner alla mina papper som jag ska träna på idag tills imorn, för vi har matteprov :(

elr det är hur lätt som helst, typ volym, hastighet och tid :D

så, ja det är lätt men jag tränar på det ändå :)

men nu måste jag städa mitt rum så att det är klart och så, sen ska jag nog packa tills imorn, för att jag åker till mamma :D

förlåt att jag inte blogagde igår, men jag var på bio med moa & mahira !

och såg never say never, som ni redan vet ^^

men jag,filippa och alma som satt nästan framför oss, och dom går i min klass, vi satt och verkligen asstjöt till filmen, fråga mig inte varför men tårarna bara rann, ha är så jävla underbar den pojken !

jag älskar honom verkligen och på engelskan så om vi var tvugna att prata om hon så fick vi göra det på engelska xD


aja nu måste jags städa :P


 

Av Olivia Svensson - 22 mars 2011 21:59

hej, har inte hunnit att blogga något idag för att jag var i skolan till 15.10 sen så hängde moa med mej hem, elr nej vi var lite på stan och där träffade vi några xd

sen tog vi bussen hem till mej och vi 6 åkte vi till skolan. För att det var föreldramöte, emn vi skulle tydligen vara med. men den första halvtimmen skulle inte vi vara med. Men då fixade vi till bordena och fikat :D

sen så var det något om gymnasiet, alltså information och så om det i 45 minuter.

sen köpte alla fika och så började vi informera föreldrarna om "arbetsmiljön"

och ajg vart riktigt nöjd med min grupp ska jag säga.

hamna med lollo,hugo och tor och almas mamma, rasses mamma, arres pappa och alvas pappa :D

och sen fasnade vi i blått ( ett klassrum) och typ pratade :D

men nu ska jag lägga mig och lyssna på justin bieber ! <3333333333

dröm fina bieberdrömar inatt ! <3



IMOIRN ÄR DET NEVER SAY NEVER ! OCH JAG ÄR SJUKT TAGGAD !!!!! <333333333333333333333333333


 

Av Olivia Svensson - 21 mars 2011 19:16

såg ni att jag bloggade från mobilen förut ?! :D

men jag vet inte om ajg ska fortsätta med det, för att det är jätte litet och jag hittar inte kanppen som man zomar med !

ibland kan tutchmobiler vara förjävliga ;@

aja, efter skolan gick jag till med några i 6A. Och sen så tog jag bussen hem :)

eftersom bussen går inne i stan ;p


imorn så kommer jag kanske inte blogga på kvällen för att vi ska ha föräldramöte,

som vi ska hålla i den första timmen, om hur det är i klassen och vad vi tycker och så. Och vi ska vara i grupper. Så jag är med Lollo, Hugge och Tor :D

för Jonas delade in så som vi satt på no:n :)

så vi 4 ska ha en liten grupp med föräldrar, sjukt pinsamt (a)


Av Olivia Svensson - 21 mars 2011 12:31

Hej, sitter nu i skolan och kör kort med lollo Ska ha No nu -.-'Och hon vann nu på bög, så hon är typ ass glad.Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, men jag drar nog hem, för jag är jätte trött.Men jag skriver sen,, när jag har kommit hem, elr när jag orkar med min sega mobil :D

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards