usmile-ismile

Alla inlägg under februari 2011

Av Olivia Svensson - 28 februari 2011 16:20

är hemma hos mormor nu :)

ska sova här inatt för att mamma jobbar inatt och eftersom vi bor på landet så kan det hända att hon inte hinner hem, så då får vi sova här :)

tog bussen hit :D

åkte med axel & arvid, och sen så ser man linus där så jag satte mig vid honom typ och snackade med honom och axel och arvid :)

men nu har jag tråkigt coh vet inte vad jag ska göra :/

vet inte om jag kommer blogga mycket idag, men det blir nog iaf 1 inlägg till idag :)

det märkas att skolan har börjat för att man hinner typ inte blogga så mycket. För att det är läxor och annat man måste göra ! Men den här veckan har vi bara matteläxa tills på fredag :D

så jag är nästan läxfri och det är underbart ;)

nejmen, det är skönt ! <3

känner mig inte så bra, är ju försyld fortfarande och har snart varit det i en vecka -.-'



Av Olivia Svensson - 27 februari 2011 22:13

sry att det har varit dåligt med bloggande idag. Men jag har varit i stallet i storsätt hela dagen, åkte dit 1 och kom hem vid kanske halv 6. Men en liten stund så var vi inne och fika och pratade med grannen :)

och sen så käkade vi pizza och så, ja jag har kollat på tv från halv 7 till nu (a)

solsidan (L)

och så kollade jag på big brother (L)

men jag måste nog sova nu, klockan är kvart över och jag börjar tidigt imorn med -.-'

och slutar sent så blir nog inte så mycket bloggande imorn heller

im so sorry !

Av Olivia Svensson - 27 februari 2011 09:51

vid halv 1 så ska jag åka ut till stallet :D

och vid 2 så ska vi rida ut, blir bara att skritta för att hästarna har fått ståt i 2 veckor nu så vi skulle ta det lite lungt. Men jag tycker bara att det är helt ok eftersom jag inte har ridit på ett tag, elr jag red 1 gång på jullovet. Men typ hela hösten var hästen jag rider på halt och jag rider INTE den andra ;)

hahah, jag ska hålla mig till att rida Moster, för att den andra är sjukt läskig och stor. Okej det är Moster med men inte lika ;)

men min granne sa att jag skulle komma tidigar för att hjälpa att mocka och ge dom mat om jag ville :D

och nu måste hon rida hästarna varje dag för att ja, jag kommer inte på det nu vad det var hon sa men iaf, så nu måste jag åka ut stallet även när jag är hos pappa.


men nu ska jag gå ner och käka sen hitta alla jävla kläder jag ska ha på mig, men ses sen iaf :d

Av Olivia Svensson - 26 februari 2011 12:50

här kommer några bloggar som jag följer dagligen :)


http://kissies.se

http://miixx.se

http://juliakarlssonn.bloggplatsen.se

http://fokis.se

http://absolutlinde.blogg.se

http://justindrewbieber.blogg.se


typ det var några av dom :)

jag följer några till men jag kommer inte ihåg vad alla heter, för att dom är sparade på min dator hos pappa (a) :D

Av Olivia Svensson - 26 februari 2011 10:18

<-----------------

om ni kollar på vänster sida längst ner så ser ni att man kan översätta bloggen :D

jag gjorde det till flera olika språk och det var ganska kul  >.<

Av Olivia Svensson - 26 februari 2011 09:58

hej vaknade nyss :)

och ska snart gå ner och käka :D

idag blir det att bara vara hemma för ikväll kommer min låsaspappa kusin hit med deras barn som är lika gammal som min lillasyster ;)

så ja, jag får väll hitta på något här hemma :P

och eftersom jag bara kommer att vara hemma så kommer jag nog att blogga ganska mycke, elr vi får se :D

Av Olivia Svensson - 25 februari 2011 23:55

måste stänga ner datorn nu, för att den är jätte varm  !

så då tänker jag sova faktist ! Men ajg kommer inte kunna sova för att min jävla hosta kommer aldrig att försvina känns det som -.-'

men aja godnatt :)<3


  


åhh vad jag vill tbx dit !!!!!!!!!! :D

jag saknar det jätte jätte jätte mycket :(

jag kan inte fatta att jag ville hem sista dagen ! ;o

nästa gång ska vi fan åka i 2 veckor, men i sommar så drar jag med pappa till spanien. men inget kommer att slå turkiet, för dte är det bästa stället som finns ;)<3

-

Av Olivia Svensson - 25 februari 2011 23:15

hey, ligger nu i min säng och har tråkigt.

alla andra har gått och lakt sig men jag är inte trött än. Men jag ska nog sova om nån halvtimme elr något för jag var vaken till 3 igår och fråga mig inte vad jag gjorde, för det kommer jag inte ihåg xD

och så vaknade jag typ 10 :)

och nu vart jag trött xd

men jag måste kolla igen facebook, en massa bloggar och bdb innan jag får sova.

annars har jag hur mycket som helst imorn för att jag var inne på bdb på mobilen förut och såg att det var massor som hade laddat upp bild på bdb och jag orkade inte kolla då ;)

men aja, bäst att sätta igång och kolla igenom allt :D

vi får se om jag skriver mer sen elr inte :D


Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards