usmile-ismile

Alla inlägg under juni 2011

Av Olivia Svensson - 29 juni 2011 20:18

   suddig bild jag vet , emn det blev en snabb bild !

tröja ginatrickot

shorts h&m

 

drar hemt  moa och sover hemma hos & sen imron ska vi sälja jordgubbar i berg :D

bye bye

kmr nog inte blogga förnst imorn kväll elr nått :)

Av Olivia Svensson - 29 juni 2011 11:27

   vaknade vid 10 typ för att jag fick sms ,

skulle igentligen åkt t varamon med mahira , men jag har så sjukt ont i huvet så ajg skippar det . Igår innan jag skulle gå och lägga mig var jag hängig och så hade jag skit ont i huvet då med

men hanna ska lämna en bok på bilblan & köpa en tröja och hon ville inte dra dit ensam , så jag ska med henne t stan , känner att jag dra t stan en liten stund iaf , för det är åndå sjukt varmt här hemma ,

får se om jag också hittar något :)

ska börja med dagens outfit , så ag ska ta kort snart när jag har plattat håret och sminkat mig ;)


bild ifrån igår när jag & hanna badade :)

Av Olivia Svensson - 28 juni 2011 22:18

  

tröja - gina trickot

shorts - ullared

Av Olivia Svensson - 28 juni 2011 17:56

kom nyss hem ifrån varamon !

det är sjukt varmt ute , så jag, emma & hanna drog dit ,

det var lite kallt innan man hann att dopa sig (a)

läste på facebook att typ alla skulle dit , men vafan , jag såg inte en enda , förutom 3 st (a)

fast dom log väll ngn annan stans :)


nej , nu ska jag och hanna  ner och bada iströmen :D <3

Av Olivia Svensson - 28 juni 2011 00:22

  hihi , gamal bild , men whoa care's ? han är lika söt hur han än ser ut ! <3  

tom & bill kaulitz ! <333333

Av Olivia Svensson - 27 juni 2011 23:34

sjukt bra låt ,

Melissa Horn - jag vet vem jag är när jag är hos dig

 

fanns bara videoklipp som folk hade filmat in , och dåligt ljud var det på typ alla ,

Av Olivia Svensson - 27 juni 2011 21:11

en micro-gris !

shit dom är så grymt söta ! <3

ååååååååååhhhhhhhhhh , jag vill verkligen ha en ! :)


 

dom är shit små ,  typ helften så stor som katten xd

 

Av Olivia Svensson - 27 juni 2011 20:35

har precis bytt om t mysbyxor & ett svart linne :)

jag och hanna var nere på ica förut och jag köpte en cola och en choklad :d

så sen ska jag se på film och så ! (y'

ska se på the last song ,

har inte sett den än , känns som om alla har sett den utan jag , så jag måste ju också kolla på den ;)



Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards