usmile-ismile

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

byter blogg.

Av Olivia Svensson - 24 augusti 2011 21:46

till http://OliviaSvenssonn.devote.se 

bara så ni vet , men jag lär spara den här bloggen för att sen om jag vill ha bloggplatsen igen så behöver jag ju inte göra en ny blogg ;)

så om ni fortfarande vill ta del av min varddag och lite mer så borde ni följa den andra bloggen :)!

 
 
dite

dite

6 september 2011 21:24

allt bra idag? :)
följa varandra via bloglovin?

http://afroditeedreflo.blogg.se

 
Nathalie Nyrén

Nathalie Nyrén

1 oktober 2011 19:55

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE. LYCKA TILL!

http://nathalienyren.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Svensson - 23 augusti 2011 16:36


första bilden ifrån skolan i 7:an ;)) på filippa , jag & moa   sitter nu hemma hos mig med moa :P efter skolan så drog vi till banken för att möta mamma och sen fixa mitt bankkort ;D så nu har jag ett bankkort ! <3 hihi (a) men st...

Av Olivia Svensson - 23 augusti 2011 07:10

vaknade för 1 timme sen , och har precis blivit klar med att fixa mig :) sen vi halv 8 drar jag t skolan , men jag vet inte om jag ska ta bussen eller cykla ? eller jag tror jag tar bussen iaf :) så måste gå ut snart , så stänger av datorn nu :...

Av Olivia Svensson - 22 augusti 2011 21:14

Hur bor du: husBrukar du komma i tid: oftastHur lång är du: 1.62Kan du laga mat: jaVad jobbar du med/pluggar du: skola..Vad har du på dig just nu: en stoooor tröja som jag ska sova i xd Har du någon fobi: inte vad jag kan komma på just nu ?Hade du en...

Av Olivia Svensson - 22 augusti 2011 21:04

shit , kännar att man inte alls är van vid att gå upp klockan 6 xd  är ass trött nu xd men ska iaf vara uppe t halv 10 xxd för om jag är uppe längre så somnar jag vid datorn (a) funderar på om jag ska välja kanske välja kläder tills imorgon ,...

Av Olivia Svensson - 22 augusti 2011 20:25


      nya jeansen , suddiga bilder jag vet , men jag orkade verkligen ta kort xd  så gjorde det snabbt xd  men köpte dom på ginatrico för 199 kr :)!  ...

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards