usmile-ismile

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 9 augusti 2011 23:00

nu är klockan 11 & jag börjar bli lite trött 

vaknade för 12 timmarsen och jag var sjukt trött då , och har varit det ungefär hela dagen ! 

men jag ska nog kolla på film 

moa och jag skulle kolla på american pie när hon sov hos mig , men jag kollade en halvtimme på den och sen vart jag trött xd

så funderar på om jag ska kolla klart på den :)

började kolla på the book of love och så länge jag kollade på så värkade den bra :)

men först så ska jag lyssna klart på världens finatse Ulrik Munther ! <333333


 















 

Av Olivia Svensson - 9 augusti 2011 18:02

kom precis hem ifrån moa

vi har inte gjort så mycket idag , gick och käka sushi (stavning)

det var första gången jag smaklade det OCH DET VAR ASSGOTT ! :D

så det ska jag äta ngn mer gång ! :)

sen så kom pappa och hmtade mig och så :)

nu ska jag sätta mig på mitt golv med musik & sen sy mitt löshår .


tack moa för dom här 3 dagarna , du har fått mig på andra tankar (L)

Av Olivia Svensson - 9 augusti 2011 02:19

dagen började med att hunden kom och attakerade oss när vi log och sov ?!

sen käkade vi frukost och började fixa för att dra t in t linköping

sen så missar vi bussen , men vi behövde bara vänta i 20 minuetr tills det ko en annan ;)

och sen så vplanka vi & blev utkastade ur bussen i österstad ( världens ände , PÅ LANDET ) fast sen ringde jag mamma som kom och hämtade oss <3

så hon skjusade hon oss t borensberg så tog vi en ny buss därifrån. 

sen kom vi in t linköping tillslut , så vi gick på stan där och så :)

köpte ett linne på jc för 29 kr ! och sen en mysig tröja på cubus ! <3

har kollat på den m,ysiga tröjan innan men då hade jag inga pengar och jag kan ju säga att jag skulle ångra mig och jag inte köpte den ;) ! 

men sen så drog vi in t motala för att hämta saker t mig + moas saker hemma hos mig ! 

sen drog vi hem t moa i borensberg & så nu ska jag sova hos henne ! 

men ni får bild imorgon på det jag har köpt :)

eller beror på om jag har batteri i min kamera (aaaaaaa) ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards