usmile-ismile

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 15 augusti 2011 18:15

visste ni att dom planerar 3 nya säsonger av solsidan ! :D

hihi , vart typ sjukt glad , för jag ääälskar den serien ! ;)

hoppas att dom kommer att vara lika roligt som alla andra säsonger


 

Av Olivia Svensson - 15 augusti 2011 13:21

bloggade inget igår för att vi åkte t mormor för isac skulle ha match vid 1 så då var jag , jerry och enya hos mormor, sen när isacs match var slut så åkte dom hem och direkt när dom kom så åkte jag, jerry och enya vidare för då skulle jag ha match xd

körde mot värdestad , och jag fick spela back , och det var första gången jag gjorde det en hel match (a)

eller jag spelade mitt mot slutet :D

matchen gick inte alls bra tyckte jag , slutade med 8-0 t dom ,

sen åkte jag t mormor och duschade för hos henne kan jag duscha hur länge som helst utan att varmtvattnet tar slut (a)

sen hem och spela fifa 11 som jag typ är beroende av (a)

men nu är det min tur att spela , skriver ikväll och det kanske kommer några roliga inlägg då också ! ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards