usmile-ismile

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 4 augusti 2011 23:40

att jag har bästellt mera läshår + clips nu ! :D:D

så dom kommer nog i början av nästa vecka !

åhh , vad jag längtar ! (L)

men ska fråga pappa om jag kan få köpa hårfärg och sen färga håret i helgen (a)

eftersom löshåret är lite mörkare än min hårfäg jag har nu ;)

+ att håret blir sjukt mke lenare när man har färgat det ! ;))

Av Olivia Svensson - 4 augusti 2011 23:33

funderar på om jag ska ha en frågestund här på bloggen ?

vet inte än , vi får se :)

kommentera vad ni tycker ! :)


 

Av Olivia Svensson - 4 augusti 2011 22:51

idag vaknade jag halv 12 (a)

men det var för att ingen väckte mig , brukar alltid höra när lillasyster vaknar :)

så nä jag vaknade käkade jag frukost och kollade på tv samtidigt & sen drog jag på mig bikinin och drog mig mot poolen som jag har legat i hela dagen nästan (a)

när jerry och enya kom hem så hoppade enya i också. Och seriöst jag har aldrig hört någon skrattat så mycket när man har passat en boll till varandra ! xd

sen när mamma kom hem drog hela familjen in till borensberg och badade :)

sen när vi kom hem så kom enyas farmor och farfar och lämnade kläder som dom hade köpt t enya i ullared ! :)

sen har vi bara kollat på tv sen klockan 8 ;)


    

den första bilden tog jag i igårkväll & den andra tog jag i borensberg ! :)

Av Olivia Svensson - 4 augusti 2011 01:15

går och lägger mig nu ,

har suttit med mobilen ett tag och fixat den med alla appar och sånt skit , så nu är alla appar på bakrundsbilden. isället för på menyn !

juste , har tänkt att sälja min htc på typ blocket eller tradera & sen köpa en iphone.

jag vill ha iphone 4 vit , men mamma har en sån och jag tycker inte att den svarta är så där jätte snygg. Så jag ska nog ha en iphone 3gs isf som ska vara vit ! :)

tycker att vita mobiler är snyggare än svarta :)

eller så behåller jag min htc. Men jag gillar den inte för den blir varmt skit fort och sen kan man inte hålla på mer med den bara för att den är så varm !


ojj , det blev lite längre inlägg än vad jag hade tänkt mig xdd

hade bara tänkt att säga godnatt ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards