usmile-ismile

Alla inlägg den 7 augusti 2011

,

Av Olivia Svensson - 7 augusti 2011 23:39

idag vid halv 5 drog jag ner t stan för att möta upp moa :)

när jag var vid skolan som ligger 2 minuter ifrån stan så började det ösregna ! ;o

så ajg var jätteblöt ! 

så vi skulle ta bussen , men missa den precis , sen slutade det att regna så vi cyklade hem t mig :)

och sen vid halv 8 drog vi ut och var ute ! :)

och nu har vi kollat på film coh så , och nu ligger hon i min säng och nästan sover

som vanligt vid den här tiden när hon är hos mig xxd 

men nu ska jag försöka väcka henne för jag vill inte sitta uppe ensam , men jag vet att det är typ omöjligt att få henne pigg näå hon nästan sover

och tro mig , jag har försökt mååååånga ggr !;)

Av Olivia Svensson - 7 augusti 2011 11:15

idag ska det tydligen åska ?!

men helt ärligt så tror jag inte det , ser inte ut som det på himlen och så står det på väderappen på mobilen att det bara ska regna . 

fast , den appen har ljugit en gång innan so i don't know ! ;)

har inte kommit på vad jag ska göra än , 

pappa och annelie är i norrköping och köper något tält t chaplin ? 

nej , jag vet inte , nått sånt ?


lyssnar precis på gubben i lådan , lyssnade på den för ungefär 1 åresen ! :D

minns att alla lyssnade på den låten då ! ;)


nej nu ska jag hoppa in i duschen 

eller , jag sattasar på att jag går in 

nej , jag ställer mig i duschen ! ;)

Av Olivia Svensson - 7 augusti 2011 01:09

Justin Bieber och Chris Brown verkar ha en riktig bromance på gång eftersom de precis släppt sin tredje låt tillsammans! Men den här gången lämnar de R'n'B och pop-låtarna bakom sig och satsar istället på ren och skär hip hop! Japp, Justin och Chris rappar tillsamman på deras nya låt "Ladies Love Me". Låten är ifrån Chris nya album (som bara innehåller rap mixtapes) "Boy In Detention". Justin visar upp ett sådant engagemang att han till och med har skaffat ett nytt alias... Shawty Mane! (hollywoodlife)

Vi är inte helt sålda på det här dock... Den här nya låten låter inte alls som den Justin vi älskar. Vad tycker ni? Vill ni höra mer av "Shawty Mane"?



text från posh24 ! 


tycker ni låten är hiss eller diss ?

jag tycker helt klart att den är hiss ! :D

visst det är inte den justin vi har sett förut , men alla förendras ! :)

:)

Av Olivia Svensson - 7 augusti 2011 01:04

rösta gärna i min omröstning här på bloggen :)

det är 4 stycken som har röstat men jag vill att det ska vara mer som ska ha röstat ! :)

Av Olivia Svensson - 7 augusti 2011 00:56

       


Smithbarnen har sannerligen tagit nöjesbranschen med storm! Vid bara 11 års ålder har Willow Smith släppt två hitsinglar och agerat öppningsakt för Justin Biebers utsålda "My World"-turné - men det har inte varit nog för att tillfredsställa hennes törst för framgång!


Hon har nyligen skrivit på för att skådespela i den kommande filmversionen av den klassiska musikalen Annie! Musikalen handlar om en 11-årig föräldralös flicka som rymmer från sitt barnhem för att leta rätt på sina föräldrar, så med sin lämpliga ålder och vackra röst är Willow som klippt och skuren för rollen!


Den Oscarvinnande manusförfattaren Emma Thompson har anställts för att skriva om det ursprungliga manuset för den stora duken, Willows skivproducent och mentor Jay-Z kommer att stå för musiken och självklart kommer hennes föräldrar Will & Jada Pinkett Smith att producera!


Gleeskaparen Ryan Murphy skulle egentligen ha skrivit manuset, men när hans nya TV-projekt "American Horror" blev uppköpt av en TV-station kände han att han inte skulle ha tid att färdigställa manuset innan dess deadline i November, och lämnade därmed över projektet till Emma.


bild & text är från posh24  !


äntligen , jag har väntat på att hon ska börja att sjunga nu :)

har ju lyssnat galet mycket på hennes 2 låtar som redan har släppts ! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards