usmile-ismile

Alla inlägg under juli 2011

Av Olivia Svensson - 31 juli 2011 22:35

imorse kom jerry och väckte mig & fråga om jag skulle med mamma och städa ur petras lägenhet , eftersom hon har flyttat till en annan lägenhet :)

så jag hängde med , för jag vill inte sitta hemma hela dagen.

så vi städade däi några timmar och sen kom petra med hennes lillahund :D!

hennes hudn är urgullig ! har nog aldrig sett en sötare hund ! :)

sen när vi var klara åkte vi hem & jag har fixat och så här hemma.

gick förbi rabarbena vi har i trädgården och fick se att dom var lika stora som paraplyn ! ;o

jag går nästan aldrig där borta , så jag tog ett och visade mamma och så , sen gjorde jag rabarbepaj ;p

men nu kollar jag på tv & så , börjar bli trötter , men funderar på att sätta på en film som vi hyrde i fredags :)

Av Olivia Svensson - 31 juli 2011 22:15

tänkte lägga upp låtarna som jag har lyssnat på mycket i sommar !

men jag räknar inte med justin bieber för jag har spelat alla hans låtar mycket den här sommaren ! :D♥


give me everythink - pitbull

 

two more lonley people - miley cyrus

 

moments ago - ulrik munther

 

on the floor - jennifer lopez


edge of glory - lady gaga

 

danza kuduro - don omar

 

 

här har ni låtarna som jag har lyssnat på i sommar ! :)



Av Olivia Svensson - 31 juli 2011 22:07

kollade just vilka artister det är som kommer till linköping på rixfm festivalen !

och underbara Ulrik Munther kommer ! jag får fan inte missa det !

måste dit den 19 augusti :D:D

shiiiit , vad glad jag är :D:D !


  

jag typ dog när jag såg att han skulle komma till linköping ♥♥♥♥♥

Av Olivia Svensson - 30 juli 2011 20:23

har inte hunnit att bloggat idag , för vi har städat här hemma hela dagen.

känns som om jag städar varje dag ?!

men iaf , nyss har vid ätit & nu kollar vi på sommarkrysset ! :)

bli kanske sista inlägget, annars skriver jag mer sen ;)) !

Av Olivia Svensson - 29 juli 2011 22:04

urgullig bild på lilla sigge ! ♥

vart riktigt nöjd med bilden ! :)

Av Olivia Svensson - 29 juli 2011 22:02

  oj oj , blir många inlägg på samma gång nu ! ;)

men skit samma ! 

här är en bild på mitt löshår jag fick idag ♥

men måste köpa ett till & färga håret ! 

Av Olivia Svensson - 29 juli 2011 22:00

den ser riktigt stor ut på bilden såg jag nu , men den är inte så jätte stor när den sitter på & den ser bättre ut på ;)

Av Olivia Svensson - 29 juli 2011 21:58

    molnigt men shit the same

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards