usmile-ismile

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Olivia Svensson - 22 juli 2011 22:29

dom varnade för åska nu ikväll , så jag måste dra ut kabeln till datorn , det är i sånnahär tillfällen man vill ha en bärbar dator -.-' 

elr jag har en men den är hos mamma (a)


igår runt halv 2 , 2 så åskadfe & blixtrade sjukt mke ! jag trode seriöst att isac tog min mobil och skulle kolla hur mke klockan var men sen var det blixten , och sen mullrade det ass mke , jag var livrädd , så jag satt på sängkanten hos mamma ett tag (a)

ibland är det bra att ha en mamma när man är rädd (a) <3


 

Av Olivia Svensson - 22 juli 2011 21:47

 


justin tar en paus nu i en månad innan hans nya album kommer ut ! 

han vill bara ta det lungt och leva som en "vanlig" tonåring 

lltås så vill han - hänga med sina kompisar , sova länge , bara ha hemmadagar , 

ja ni förstår , 

justin jag önskar dig all lycka till att du får en underbar månad

Av Olivia Svensson - 22 juli 2011 21:44

  idag fyller selena gomez 19 år ! 

grattis , elr jag kanske ska säga happy birthday ! ;)


Av Olivia Svensson - 22 juli 2011 13:35

kom precis hem till pappa , 

får se vad jag hittar på , ska kolla om det är någon rolig människa som vill ses , men just nu är det nästan inga inne på msn ?

tror att jag börjar bli lite förkyld , nyser och hostar hela tiden typ ! 

i förgår satt jag och mamma och bästellde hem kläder ! :D

blev ett par jeans , ett linne & en tröja :)!

och sen igår bästellde jag löshår !! :D:D:D:D:D:D ! 

som var 48 cm , kastanjebrun , så jag måste färga mitt hår till samma färg , för dom rekomenderade att inte färga det själv , och så vet jag inte ens vad jag har för hårfärg. Eller jo , jag vet att jag ahr brunt hår och så , men asså exakt ;)

längtar tills allting kommer ! <3

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards