usmile-ismile

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

linköping

Av Olivia Svensson - 18 augusti 2011 13:58

har precis duschat och fixat iordning mig.

För snart så ska vi åka in till linköping och köpa en ny toalettstol xd !

eftersom våren läcker xd

sen när vi kommer hem blir det att byta om och sen åka till träningen.

kanske hinner att köra lite fifa 11 innan vi åker ? ;)

har startat en egen karriär , så kör med mitt lag hela tiden och försöker få bra ryckte och vinna matcher ! omg , det är sååååååhhhhhäääääär kul ! :D♥


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Svensson - 24 augusti 2011 21:46

till http://OliviaSvenssonn.devote.se  bara så ni vet , men jag lär spara den här bloggen för att sen om jag vill ha bloggplatsen igen så behöver jag ju inte göra en ny blogg ;) så om ni fortfarande vill ta del av min varddag och lite mer så bord...

Av Olivia Svensson - 23 augusti 2011 16:36


första bilden ifrån skolan i 7:an ;)) på filippa , jag & moa   sitter nu hemma hos mig med moa :P efter skolan så drog vi till banken för att möta mamma och sen fixa mitt bankkort ;D så nu har jag ett bankkort ! <3 hihi (a) men st...

Av Olivia Svensson - 23 augusti 2011 07:10

vaknade för 1 timme sen , och har precis blivit klar med att fixa mig :) sen vi halv 8 drar jag t skolan , men jag vet inte om jag ska ta bussen eller cykla ? eller jag tror jag tar bussen iaf :) så måste gå ut snart , så stänger av datorn nu :...

Av Olivia Svensson - 22 augusti 2011 21:14

Hur bor du: husBrukar du komma i tid: oftastHur lång är du: 1.62Kan du laga mat: jaVad jobbar du med/pluggar du: skola..Vad har du på dig just nu: en stoooor tröja som jag ska sova i xd Har du någon fobi: inte vad jag kan komma på just nu ?Hade du en...

Av Olivia Svensson - 22 augusti 2011 21:04

shit , kännar att man inte alls är van vid att gå upp klockan 6 xd  är ass trött nu xd men ska iaf vara uppe t halv 10 xxd för om jag är uppe längre så somnar jag vid datorn (a) funderar på om jag ska välja kanske välja kläder tills imorgon ,...

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards