usmile-ismile

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 10 augusti 2011 19:19

The Spotify Test!


Du gör såhär: Ta listan som du tycker är allra bäst, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnet



Hur mår du idag?
- turn around

Kommer du komma långt i livet?
- whip my hair

Hur är skolan för dig?
- stay the night
Vilken är ditt livs themesong?
- boys don't cry

Vilken är din livshistoria?
- the edge of glory

Hur ser din framtid ut?
- welcome to the black parade
Hur blir din morgondag?
-  what hurts the most 

Vad är det bästa med dina vänner?
- face drop
Vilken sång beskriver dig bäst?
-  i just had sex
Hur ser ditt liv ut just nu?
- mitt hjärta blöder

Vilken låt kommer spelas på din begravning?
- mr. sexobeat
Hur var du som barn?
- den bästa dagen
Vem kommer du gifta dig med?
- hollywood hills 

Hur ser världen på dig?
- on the floor

Vad tycker dina vänner om dig?
- fucking perfect

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
- save the world

Kommer du någonsin få barn?
- just the way you are

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
- rolling in the deep
 
Hur blir du igenkänd av folk?
- best thing i never had

Vilken är din livsfilosofi?
- keep you mutch longer
Vad tycker dina föräldrar om dig?
- lighters
Tycker andra att du är attraktiv?
- sex you're body

Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
- you're song
   

Av Olivia Svensson - 10 augusti 2011 01:24

har precis gjort klart mitt löshår :D

och nu sitter jag och testar det :)! 

and i loooove it ! :D

men pallar inte ta kort nu , 

så ni får kanske ett litet kort imorgon , om jag kommer ihåg xd

annrs får ni påminna mig om det är så att jag glömmer :)

nej , nu ska jag ta bort alla trådar och så ifrån golvet och sen kolla runt lite på datorn igen och sen ska jag nog gå och sova 

nu på kvällen har tiden bara runnit iväg , klockan var ju bara 11 när jag skrev förra inlägget och det känns inte alls länge sen !
föresten , såg klart på filmen , och om ni inte har set den , så borde ni se den !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards