usmile-ismile

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 18 augusti 2011 13:58

har precis duschat och fixat iordning mig.

För snart så ska vi åka in till linköping och köpa en ny toalettstol xd !

eftersom våren läcker xd

sen när vi kommer hem blir det att byta om och sen åka till träningen.

kanske hinner att köra lite fifa 11 innan vi åker ? ;)

har startat en egen karriär , så kör med mitt lag hela tiden och försöker få bra ryckte och vinna matcher ! omg , det är sååååååhhhhhäääääär kul ! :D♥


 

Av Olivia Svensson - 18 augusti 2011 10:38

vaknade runt 9 idag , för jag får inte sova längre , enligt mig själv ! ;)

för annars kommer jag aldrig att kunna vakna på måndag.

gick ner och kollade på tv och sen käka frukost.

och ska nog hoppa in i duschen nu. eller ja , om det finns tillräkligt med varmvatten än. Kanske får vänta i 10 minuter till ! :P

idag vet jag inte vad jag ska göra, får se !

torsdag idag då , och imorgon åker jag t pappa :)

och imorgon är det rix fm festivalen i linköping ! :D

drar dit med moa och träffar ulrik munther ! :D

sveriges snyggaste kille ! ♥


 



Av Olivia Svensson - 18 augusti 2011 10:32

skrev ju igår att min mobil var stulen ! och det var den !

tappade bort den hos mormor. Så imorse frågade hon hennes granne ifall dom hade sett min mobil , och så gick dom upp och hämta den och sen fråga om det var min !

och det var det ! :D

dom hade hittat den i trappan ? xd

tänkte väll att det var där jag ahde glömt den xd

så hoppas att vi kan hämta den idag ! :D:D

eftersom jag har ju träning ikväll så då kan vi säkert hämta den ! åhh vad jag har saknat den !

igår insåg jag hur ofta jag kollade/hållde på med mobilen. Kände i fickorna efterden och allt , sen kom jag på att den var borta !

aja , jag vet att ni tycker om att läsa om min mobil ! ^^


   ♥♥♥♥♥♥♥♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards