usmile-ismile

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 1 augusti 2011 22:53

jag vet inte om ni har läst om att Amy Winehouse är död.

dom skrev det på posh24 , men innan dom skrev det så visste jag inte något alls om henne , hade aldirg hört hennes namn äns ?


Hon hittades död i sin lägenhet i London den 23 Juli. Ambulansen var på plats men innan dom hann att komma var hon redan död. Dom tror att hon dog av droger. För under det senatse året tog hon massvis med droger! Amy var sångerska & låtskrivare. Amy hade under den sista tiden ställt in flera planerade konserter.

Hon föddes hösten 1983  blev 27 år gammal.


Det kommer mer och mer nyheter om Amy nu efter hennes död. Men hon var nära på att adoptera en 10-årig flicka från St. Lucian som heter Dannika innan sin död.

Amy träffade Dannika hösten 2009 efter många besök i landet.

Dannikas familj har haft det svårt att få det att gå ihop ekonomiskt och den stackars flickan är förkrossad över Amys plötsliga död. Dannika kallade Amy för "mamma" och Amy kallde Dannika för "dotter".


     

Av Olivia Svensson - 1 augusti 2011 22:16

fanny kommer till mig imorgon ! :D

mamma hade träffat hennes mamma i affären idag & mamma hade sakt ifall fanny inte skulle göra något imorn så kunde hon komma hem t oss. Så hon ska rida imorn och sen efter det så kommer hon ! :D:D:D

har inte träffat henne på sjukt länge ,om man inte räknar med att jag träffade henne på stan för någon vecka sen i kanske 10 minuter (a)

Av Olivia Svensson - 1 augusti 2011 22:07

kollade på den filmen imorse !

den var bra. Den handlade om en tjej som har levt i afrika sen flyttar hon till London och där träffar hon en tjej som hjälper henne. Sen blir hon en värlsberömd modell !

och filmen är från början en bok som dom har gjort till en film !

berättelsen är sann också !

ni som inte har sett den borde se den !


  


den får       /

Av Olivia Svensson - 1 augusti 2011 21:32

har precis kollat på Lotta på liseberg !

idag har jag varit hemma , okej , jag är typ alltid hemma när jag är hos mamma eftersom vi bor på landet här. Och så är det skönt att bara gå hemma och göra precis vad man vill!

imorn när mamma slutar jobbet så ska hon ta med sig mormor hit.

tror att jag måste klippa mitt hår imorn också ?!

håret är ganska slitet , även fast jag klippte det för 1,5 månad sen!

men nu ska jag jaga iväg alla flugor & sen kolla facebook och lite så ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards