usmile-ismile

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 12 augusti 2011 17:06

Sofis böcker blir tv-serie på TV3

Nöje/ Snart börjar inspelningarna av TV3's nya webbtv-satsning. Vad det är? Sofi Fahrmans Elsa-böcker ska bli tv-serie. 

Sofi Fahrman har alltid tusen järn i elden. Idag släpps nyheten om hennes senaste projekt - en webbtv-serie av bokserien om Elsa. Hittills har Elsas Mode och Elsas Världgetts ut och i höst kommer inte bara den tredje Elsa-boken utan även en tv-serie om böckerna.

Serien kommer att spelas in i Stockholm och innehålla en hel del kända profiler. Elsa-böckerna har en namedropping av rang och vi kan nog räkna med att många av dessa namn kommer att spela sig själva i tv-serien. Serien kommer att vara i 20 delar och casting för rollerna pågår just nu.

Vad säger ni, kommer ni följa serien om Elsa?


jag kommer lungt följa den serien ! 

har själv läst Elsas Mode men jag ska helt klart köpa Elsas värld efter jag har läst den boken jag håller på med nu ! 

jag kan säga att jag vart helt kär i Elsas Mode !

Rekomenderar den stark till er om ni gillar böcker som handlar om Shopping , bloggar killar ! ;)


 

Sofi Fahrman 




  Elsas Mode & Elsas Värld

Av Olivia Svensson - 12 augusti 2011 12:51

Michaela som driver bloggen http://keela.se vill ha mer läsare så hon kan jobba med att blogga eftersom hon är trött på sitt jobb hon har nu.

Så hon ville att vi läsare skulle tipsa om  hennes blogg på facebook/bloggen 

ni borde kolla hennes blogg för den är urgullig ! :) 

+ att den är jätte rolig att läsa , så ni borde iaf kolla in den :)



Av Olivia Svensson - 12 augusti 2011 12:42

har precis städat klart i mitt rum ! :)

senare vid 4-5 åker jag t mamma :)

eftersom lillebror är hos en kompis , 


har bytt mobil. Pappa hade en experia x10 mini pro i lådan efter att han bytte t experia arc , och den låg bara i skåpet , så jag tog den ^^

eller jag fick den (a)

men nu ska jag kolla lite bloggar och så ! :) 

hejdå ! :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards