usmile-ismile

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 21 augusti 2011 18:47

har kommit hem ifrån fotbollsmatchen och så har jag precis duschat!

åkte dit med fanny , hennes mamma och anna-lisa ! :D

haha , sjukt kul att åka med dom ! :D

sen spelade vi match och så var det soligt -.-'

jag gillar inte när solen är framme när vi har match (a)

kunde den typ inte ha varit igår eller imorn ? 

men sen åkte jag hem med dom , och så åkte vi förbi donken i mjölby och då frågade fannys mamma om vi ville käka :D

så då gick vi in och åt (a)


 

pallar inte redigera . 

Av Olivia Svensson - 21 augusti 2011 10:25

helt klart en ny favorit !

han sjöng den på rixfm festivalen !

åhh , jag vart helt kär i låten ! <3


Av Olivia Svensson - 21 augusti 2011 09:13

vaknade för 1 timme sen. 

satte alarmet på kvart över 8.

men sist jag kollade på klockan inatt var hon halv 1 (a)

hade tänkt att jag skulle gå och lägga mig mellan 11 och halv 12 och typ spela lite spel på mobilen. Men emma var i mitt rum så vi typ snackade lite och så ;)

men ska snart klä på mig och äta ngt. 

äter oftast inte frukost , bara ibland , för det är inte gott. 

men nu är jag hungrig , 

funderar på ifall jag sak springa ner till ica lite senare och köpa nudlar som jag kan äta innan matchen. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards