usmile-ismile

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Olivia Svensson - 13 augusti 2011 12:06

hann inte att blogga någonting igårkväll !

för vi grillade och så och kollade på tv med familjen :)

nu idag så kom jerry och väckte mig vid 20 över 10 !

eftersom om en vecka så börjar skolan igen , så får inte vara uppe hela natten längre (a)

så gick och la mig vid 12 och läste ett tag , så att jag skulle bli trött :)

och nu har jag bytt garderob med isac , för han hade 2 st och jag hade 1 och jag hade inerst så jag kom knappt in i min , så jag bytte t den imitten ! :D

så nu kan jag börja använda den , så nu slipper mina kläder ligga på golvet , men det gör dom ändå om 2 dagar (a)

men nu är mamma och isac inne i stan och köper xbox 360 ! :D

eller dom skulle kolla på det , och kommer antagligen hem med det också ,


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Olivia Svensson. Jag bor i Motala och i Borensberg. Jag går på KarinBoye-skolan i motala och ska börja 7:an nu till hösten. På fritiden är jag med kompisar och gör det jag känner för. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag

Omröstning

Vem är din favorit artist ?
 Justin Bieber
 Lady Gaga
 Miley Cyrus
 Bruno Mars
 Chris Brown
 Veronica Maggio
 Selena Gomez
 Eminem
 Sean Kingston
 Tokio Hotel
 Jennifer Lopez
 annan

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards